Podpora

Morda se vam zdi, da podpore ne boste potrebovali. Če ste tega mnenja, se na spletno gostovanje bržkone spoznate. V nasprotnem primeru pa se najbrž strinjate z nami, da vam bo podpora prišla še kako prav. No, tudi če se na gostovanje spoznate, se lahko pripeti, da bo rešitev težave izven vašega dosega. In za to obstaja precej visoka verjetnost.

 

Dobra podporna služba ponudnika spletnega gostovanja je vredna zlata. Ko se nekaj zalomi, ko spletna stran ne deluje, ni nič bolj pomembno, kot to, da se lahko hitro obrnete na podporo, ki težavo odpravi v čim krajšem možnem času. Kot si lahko preberete na strani, kjer smo pisali o zanesljivosti strežnika, nedelujoča spletna stran lahko privede do poslovne ali druge škode.


Podporna služba


Ko plačate paket gostovanja, ste s tem plačali tudi podporo. Tega se morate zavedati, zato je včasih bolje dati kakšen evro več, kot pa v primeru težav le-te reševati sam.

 

In kako lahko še pred nakupom spletnega gostovanja veste, če je podporna služba prijazna, vredna zaupanja in hitro odzivna?

 

Povsem preprosto. Najprej jim pošljite elektronsko sporočilo, v katerem se pozanimate o določenem paketu gostovanja ali o čemerkoli že. Če vam bodo odgovorili v manj kot pol ure, so vsekakor hitro odzivni. Nato jih pokličite po telefonu in jih povprašajte o njihovih storitvah. Videli boste, ali so prijazni ali ne, ter kakšen je njihov odnos do dela. Prav tako jih lahko povprašate o strežniki opremi in s tem preverite njihovo tehnično znanje.

 

Teh nasvetov nismo napisali kar tja v tri dni, saj je kakovostna podporna služba zares veliko vredna. Več, kot si morda mislite v tem trenutku. Ko boste enkrat najeli spletno gostovanje, boste vedeli, o čem govorimo.