4 ključne posledice počasnega nalaganja spletne strani

V današnjem času je hitrost še kako pomembna, tudi na spletu. Poleg tega, da imate na strani kakovostne vsebine, je treba, da se le-te hitro naložijo in da spletni obiskovalci lahko uporabljajo vašo stran brez časovnih zakasnitev. V primeru počasnega nalaganja se hitro lahko soočite s številnimi negativnimi posledicami.

 

Izguba obiskovalcev na strani

 

Počasne spletne strani obiskovalci smatrajo kot manj kakovostne, zato jih tudi prej zapustijo. Hitrost nalaganja namreč vpliva na uporabniško izkušnjo, ki je za večino spletnih uporabnikov zelo pomembna.

 

Upad prometa

 

Hitrost je pomembna tudi pri spletnih trgovinah. Zgovoren je predvsem podatek, da če se le-ta nalaga 4 sekunde, jo zapusti do 25 % obiskovalcev, če pa se nalaga dlje kot 10 sekund, jo zapusti že skoraj 40 % obiskovalcev oz. potencialnih kupcev. 

 

Slabše pozicije v iskalniku Google

 

Google daje velik pomen kakovosti spletnih strani. Če se bo vaša stran nalagala počasneje kot konkurenčna, se bo med rezultati iskanj pojavila nižje, kar lahko bistveno vpliva na obiskanost strani in v primeru spletne trgovine tudi na zmanjšanje prodaje.

 

Zmanjšanje zaupanja

 

Zaradi vseh zgoraj omenjenih slabosti bo vaši spletni strani ali trgovini zaupalo manj obiskovalcev. Verjetnost, da jo bodo obiskovalci predčasno zapustili, pa se bo povečala.

 

Kako hitra je vaša spletna stran?

 

Med najbolj pogoste elemente, ki upočasnjujejo delovanje spletne strani, spadajo:

 

  • spletno gostovanje,
  • slike, animacije in vtičniki na strani,
  • predpomnjenje,
  • JavaScript.

 

Da preverite, kako hitro trenutno deluje vaša stran, vam priporočamo uporabo orodja PageSpeed Insights. S pomočjo dobljenih rezultatov in predlogov boste lahko izboljšali delovanje svoje strani.