Kdaj zamenjati ponudnika gostovanja?

Ali vam trenutni ponudnik gostovanja povzroča sive lase? Niste prepričani, ali bi morali ponudnika zamenjati? V tokratni objavi vam ponujamo 6 ključnih pokazateljev, ki vam pomagajo pri tej odločitvi.

 

1. Pogosto nedelovanje strani

 

Če vaša spletna stran večkrat ne deluje, to slabo vpliva na spletno optimizacijo (SEO), obisk na strani in v primeru spletne trgovine tudi na prodajo. V kolikor je vaša spletna stran nedosegljiva večkrat na teden, je popolnoma jasno, da morate zamenjati gostovanje.

 

Kako lahko preverite, ali je vaša stran večkrat nedosegljiva? Ker ne morete svoje strani preverjati 24/ 7, je težko ugotoviti, kako pogosto le-ta ne deluje. K sreči so na voljo orodja, kot je Pingdom, ki namesto vas spremlja dosegljivost spletne strani. Zaželeno je, da je dosegljiva vsaj 99 % časa, v nasprotnem primeru že lahko predstavlja negativno uporabniško izkušnjo.

 

2. Napaka povezovanja s podatkovno bazo

 

Če namesto svoje spletne strani pogosto dobite opozorilo, da je prišlo do napake pri povezovanju na bazo (ang. Error establishing connection to the database), je lahko težava v enem od vtičnikov na vaši spletni strani ali s spletnim gostovanjem. V vsakem primeru bi vam moral vaš ponudnik gostovanja pomagati, kadar gre za težavo, povezano s strežnikom.

 

3. Nejasne interne napake strežnika

 

Lahko se zgodi, da boste namesto svoje strani dobili sporočilo o napaki, kjer ne bo jasno razvidno, kje je težava. Če se vam takšna sporočila pojavljajo pogosto, potem je to slab znak. Večinoma gre za napačne nastavitve na strežniku, ki bi jih moral ponudnik odpraviti čim prej.

 

4. Suspendirana stran

 

Ponudniki gostovanja si pridržujejo pravico, da kadarkoli izklopijo spletno stran, še posebej, če se na njej dogajajo nezakonite dejavnosti. Včasih se zgodi, da ponudnik suspendira vašo stran brez opozorila, zaradi neutemeljenih razlogov. V tem primeru vam mora dati tehtne razloge za svoje dejanje.

 

5. Slaba podporna služba

 

Nikoli ne boste našli podporne službe, s katero bodo zadovoljni prav vsi naročniki. Velikokrat namreč nezadovoljni naročniki odreagirajo impulzivno in ponudniku dodelijo slabo oceno, kar vpliva na povprečje. Pri dobrih ponudnikih je takih ocen bolj malo, če pa je povprečna ocena daleč od odlične, potem je to opozorilni znak, da gre morda za nekvalitetnega ponudnika. Pri podporni službi upoštevajte vsaj tri elemente:

 

  • odzivnost,
  • strokovnost,
  • učinkovitost.

 

Če pri svojem ponudniku pogrešate najmanj enega od teh elementov, potem je vredno razmisliti o zamenjavi, saj je na trgu dovolj ponudnikov, ki vam nudijo vse to, kar definira dobro podporno službo.

 

6. Počasna spletna stran

 

Najprej poglejmo nekaj pomembnih dejstev, zakaj ne smete imeti počasne spletne strani. Če ima stran, ko se nalaga, 1-sekundno zamudo, se:

 

  • konverzija zmanjša za 7 %,
  • število ogledov strani zmanjša za 11 %,
  • zadovoljstvo uporabnikov zmanjša za 16 %.

 

Čas je denar, kar velja tudi na spletu. Poleg učinkovito izdelane spletne strani je pomembno še, da le-ta gostuje na strežnikih, ki uporabljajo SSD diskovna polja ter ostalo najsodobnejšo strojno in programsko opremo, kar zagotavlja hitro in zanesljivo nalaganje strani.

 

Ste pripravljeni na zamenjavo?

 

Velikokrat je lastnike spletne strani strah, da bodo ob zamenjavi ponudnika izgubili svojo spletno stran ali vsaj njene dele. A brez skrbi. Večina ponudnikov gostovanja bo varno prenesla vašo spletno stran na gostovanje, ki ga boste zakupili pri njih. Strošek selitve spletne strani je včasih povezan tudi s tem, kako obsežna je vaša stran in koliko časa bo trajal prenos.

 

Če s svojim ponudnikom niste zadovoljni, ga lahko brez težav zamenjate, saj imate na voljo ogromno ponudnikov iz Slovenije in tujine. Nekaj najbolj priljubljenih si lahko ogledate na naši strani – Ponudniki gostovanja.